torstai 16. kesäkuuta 2016 | 6.10

Oon oikeesti 21 vee




Rakastan Berliiniä osittain juuri sen vuoksi, että kaupunki ei koskaan käy tylsäksi. Täältä löytää koko ajan paikkoja, joissa ei ole koskaan ennen käynyt ja joissa on sitä jotakin. Kuvan paikka tosiaan oli mulle entuudestaan tuttu - jo ensimmäisten kuukausien aikana Berliinissä taisin sinne kerran eksyä, mutta ihastuin jo silloin. Kyseessä on pieni sisäpiha Mittessä, jossa on myös Anne Frankin museo ja esimerkiksi kuvassa näkyvä kahvila. Mua eniten paikassa viehättää kuitenkin graffitit, noi lamput ja seiniä pitkin kiipeilevät kasvit.

Mun synttärit oli viimekuussa ja sain mun hostperheeltä lahjaksi kameraan uuden objektiivin, minkä vuoksi oon nyt innostunut ihan uudella lailla valokuvaamisesta. Synttärit osui samalle viikolle, jolloin oltiin etelä-Saksassa vierailemassa hostperheen sukulaisilla. En odottanut, että mun synttäreitä oltaisiin erikoisemmin juhlistettu, mutta olin niin väärässä! Kuulin useampia synttärilauluja saksaksi ja illalla menin hostvanhempien kanssa Mannheimiin rantabaariin ja sieltä katsomaan Science Slam:ia.

Uuden objektin myötä tulee siis varmasti kuvailtua enemmän (ja parempia) kuvia. Potsdamin reissua ollaan suomityttöjen kanssa suunniteltu ikuisuus, että ehkä siinä on sitten seuraava kuvauspaikka.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä