keskiviikko 22. kesäkuuta 2016 | 1.19

Fête de la Musique



 
Kaksi tapahtumaa on mulle Berliinissä ylitse muiden: 1st of May ja Fete de la Musique. Ne on kummatkin tapahtumia, jossa hurja määrä ihmisiä kerääntyy ulos juhlimaan ja eilen vietettiin toista näistä. Viime vuonna en ollut Fete de la Musique:ta juhlimassa - varmaan, koska en ollut tajunnut kuinka paljon ihmisiä siellä on ja miten iso tapahtuma se oikeasti olikin. Mentiin mun poikaystävän kanssa vaan Mauerparkiin, mutta ympäri Berliiniä saattoi kuulla juhlivia ihmisiä ja ilmaisia open air -tapahtumia oli useampia.

Mä olin eilen kuitenkin illalla hurjan väsynyt. Mua ärsytti, etten maanantaina tai edes tiistaina kunnolla tietänyt, milloin ja monelta mun pitäisi olla töissä. Kaiken huippuna oli se, kun ne yhtäkkiä puhuivat tulevasta lomamatkasta, josta en tietänyt mitään. Aupairina olo ei ole läheskään aina niin ihanaa ja helppoa, kuin voisi kuvitella. Vaikka hetken olin mauerparkissa ihan fiiliksissä, lähdettiin me lopulta jo tunnin jälkeen kotiin mun mielialan ollessa selkeästi miinuksen puolella. Ensivuonna pitää ehkä varautua tohon tapahtumaan paremmin ja onhan tässä viikonloppuna kuitenkin vielä tiedossa juhannusjuhlia. Tänään sain myös selvyyden siihen lomamatkaan - hostperhe lähtee huomenna niiden tuttavaperheelle ja viipyy siellä sunnuntaihin asti. Tämä oli se loma, jota tarvitsin. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä