torstai 9. kesäkuuta 2016 | 10.06

Viideltä aamulla


Halusin kertoa tänään ihan jostakin muusta. Pahoitella, etten ole hetkeen kirjoittanut. Mielessä oli muuttoasiat ja yliopisto, mutta sitten selasin kännykän kuvia ja löysin kaksi kuvaa, jotka oli otettu aamulla viiden jälkeen. Spree-joki on tyyni ja taivas haaleansininen - ei kerro sanaakaan siitä, miten mun ilta päättyi suunnittelematta vasta aamulla, mutta silti näissä kuvissa on kuitenkin se kaikki. Se levollisuus ja hyvä olo, mikä mun sisällä on juuri nyt. 

Olin keväällä ollut ahdistunut siitä, kuinka mun sosiaalinen elämä oli niin kuollutta. Harmitti, kun niin moni kaveri vuoden takaa oli lähtenyt Berliinistä. En nähnyt millään sitä, mitä mulla elämässäni oli nyt, vaan kaipasin takaisin viimevuoteen ja haaveilin tulevasta. Hiljalleen oon kuitenkin taas huomannut, että ehkä mun olisi vaan pitänyt katsoa ympärilleni ja nähdä ne kaikki upeat ihmiset tässä ja nyt. 

Viime viikon perjantaina päädyttiin yllättäen muutaman jälkeen Watergateen yhden suomitytön kanssa. Seuraavana päivänä yöunien jälkeen ei enää ollut niin hohdokasta, mutta nyt viikon jälkeen on jo ihan hyvä muistella, että oikeasti vietin parhaimman illan pitkään aikaan. 

Kesä on vihdoin Berliinissä. Ja se on yhtä ihana kuin edellisenä vuonnakin.

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja muutenkin kiinnostava postaus! :)

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia, oikein ihanaa kesää sulle sinne Berliiniin! :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Ihan super mielenkiintonen blogi, oli pakko liittyä lukijaksi :)

    www.iinaemiliasd.blogspot.com

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä