maanantai 12. lokakuuta 2015 | 5.45

Hylätty Berliini




Olen onnellinen. Hymyilyttää ihan. Viikonloppuna ei ollut paljoa töitä, sää oli aurinkoinen, vaikka kylmyys pistelikin poskia ja vietin paljon aikaa ulkona. Perjantai-iltana käytiin poikaystävän kanssa syömässä uudessa pakistanilaisessa ravintolassa - ei mikään viiden tähden ravintola, mutta tunnelma oli kotoisa. Meidän viikonloput menee yleensä vaan netflixiä katsoen... Mutta lauantaina lähdettiin jo toisen kerran ulos: mentiin katsomaan hylättyä lastensairaalaa Weißenseessä.

Berliinissä on paljon hylättyjä rakennuksia, jotka on listattu abandonedberlin.comiin. Olen itte hyödyntänyt tota sivua vaan pariin kertaan mikä on tavallaan harmi, koska noi hylätyt rakennukset ei ole pelkästään jännittäviä vaan myös usein hyviä kuvauspaikkoja! Kun vuosi sitten tulin Berliiniin, niin intoilin just siitä, kuinka paljon kaikkea kivaa kuvattavaa täällä olisi. Useimmiten kamera jää kuitenkin kotiin, koska en jaksa raahata sitä mukana joka paikkaan.

Sunnuntaina olin lasten kanssa ulkona yhteensä neljä tuntia ja illalla lähdin taas Piercen luokse. Meillä oli suunnitelmissa mennä katsomaan Festival of Lights -tapahtumaa, mutta ulkona oli jo kylmä ja no, päädyttiin katsomaan pokemonia ja tilattiin pizzaa... Ei kyllä oikeastaan edes harmittanut, kun tuo festivaali tuli tsekattua jo viime vuonna.

5 kommenttia:

  1. abandoned berlin on paras! kiersin sitä kautta muutamassa paikassa, ja se oli aika huikeeta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huisii, että säkin oot käyny muutamassa tollasessa paikassa! Oon täällä ihan innoissani selannut nyt tota sivua ja seuraava kohdekin jo tiedossa, haha.

      Poista
  2. mä luin nää kolme postausta ja mulla tuntu sellanen pieni sydämenmuljahdus, oikeesti. elät ehkä vähän sitä mitä mä haluaisin elää. viime syksyllä olin kuukauden saksassa, ja jos koulu ei ois ollut silloin kesken, ni mä olisin sinne kans jäänyt. mä jätin ihan liian paljon saksaan ja vuoden jälkeen se tuntuu päivä päivältä vaan vaikeemmalta palata.

    mä oon suunnitellu parin vuoden päästä hakevani opiskelee fysioterapiaa. ja sait mut miettimään, et miks en tekis sitä saksassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ps. pystytkö jotenkin laittaa mahdolliseks liittyä lukijaks? haluun saada tietää jokaisesta postauksesta.

      Poista
    2. Oi ihana kommentti! Oon itekki ihan rakastunut tähän maahan, varsinkin Berliiniin ja ihmisiin, joihin oon tutustunut. Mua pelotti kesällä, kun palasin Suomeen, että en syystä x pääsisikään takaisin Saksaan, ja täällä mä taas oon. Jos sä haluat, niin varmasti voit kans palata ja opiskella vaikka sitä fysioterapiaa. :)

      Lisäsin ton lukija-jutun tohon sivuun, niin nyt voi liittyä lukijaksi.

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä