lauantai 12. maaliskuuta 2016 | 3.40

Etelä-Afrikka: Pingviinit

Turha varmaan sanoakaan, mutta löysin mun muistikortin! Olin juuri kertonut hostperheelle surun murtamana siitä, kuinka hukkasin kortin ja tulin omaan huoneeseeni, niin eikös mun silmiin osunut mun muistikortti kirjahyllyllä... Nolo minä.

Käytiin katsomassa noita pingviinejä mun toiseksi viimeisenä päivänä Kapkaupungissa, missä siis yövyttiinkin. Ne pingviinit asui sellaisella satumaisen kauniilla rannalla, missä pääsi myös niitten kanssa uimaan. Koska olin odottanut niitten pingviinien näkemistä jo siitä asti, kun Afrikkaan päästiin, niin uimisen sijaan heti rannalle tultua lähdin niitä kuvaamaan. Olin aika yllättynyt siitä, että ne pingviinit tuli ihan mielettömän lähelle, eikä osoittaneet minkäänlaista pelkoa ihmisiä kohtaan.

Näistä kuvista ei näe hyvin, miten kaunis paikka se oikeasti oli - siis ehdottomasti mun lempipaikka koko Kapkaupungissa. Ranta oli ihanan pieni moniin muihin rantoihin nähden ja se oli kallioiden suojassa, niin aallotkaan ei olleet niin korkeita ja uimaan pystyi hyvin ilman, että joutui suolavettä nieleskellä.

Nyt muistikortin löydyttyä näitä Etelä-Afrikan kuvia on tulossa siis vielä paljon. Tänään on hostlapsen syntymäpäiväjuhlat muutaman tunnin kuluttua ja siitäkin yritän postausta viimeistään ensiviikon puolella kirjoitella. Tuntuu, että tällä hetkellä olisi niin paljon asioita, mistä kirjoittaa (juuri noi synttärit, Etelä-Afrikka, saksan opiskelu, kesän matkasuunnitelmat...). Kiva, että välillä näin, kun yleensä tuntuu, että ei ole mitään kirjoitettavaa.





2 kommenttia:

  1. Oi vitsit Etelä-Afrikka on kuulema ihan mahtava paikka :D Mä repeäisin varmaan riemusta tuolla rannalla koska no, pingviinit nyt vaan sattuu olemaan ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on kyl ihan mielettömän upea paikka ja kannattaa mennä jos tulee mahdollisuus! Mäkin olin meistä kaikista eniten innoissani niistä pingviineistä, haha. Hostisä nappas ehkä yhen kuvan ni mä varmaan lähemmäs 20 minuuttia olin niitä pingviineitä kuvaamassa... :D

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä